استفاده از بستر اینترنت برای فروش محصولات و ارائه خدمات؛ بازار بزرگی در اختیار فعالان و علاقه مندان به این حوزه قرار داد؛ اما با شیوع همه گیری ویروس کرونا و تبعات آن،افراد بسیار زیادی به سمت استفاده از این بستر رفتند؛هم به عنوان ارائه دهنده محصول و خدمات و هم به عنوان خریدار.
با تغییر عادات رفتاری جامعه در این حوزه و بستر بزرگ،بی مرز و پویایی که فراهم است، مشاغل زیادی از فضای اینترنت برای تبلیغ کار، محصول و خدمات خود استفاده می کنند؛ اما آیا این کار را به درستی انجام می دهند؟
خود شما مطمئنید که می توانید محتوایی تبلیغی تولید کنید که در میان میلیون ها محتوای در گردش به دست مخاطب درست برسد؟
با ما در کارگاه آنلاین دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا با این موضوع و جزئیات آن آشنا شوید.
مسئول طرح: کاوه صوفی 09213317134
مجری طرح: مهرناز رحمانی 09117738286
شماره تماس معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان 32249937 -017