درباره کتاب بازار یابی بر پایه علوم اعصاب منتشر شد

کتاب بازار یابی بر پایه علوم اعصاب  توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی منتشر شد

کتاب بازاریابی بر پایه علوم اعصاب(رویکردهای شناختی در خصوص  رفتار مصرف کننده) توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به چاپ رسید .

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی این کتاب که در سال 1404 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  به انتشار رسیده ؛  توسط دکتر مرتضی ملکی مین باش رزگاه ،دکتر هوشمند باقری قره بلاغ و دکتر فاطمه محمدی  ترجمه و گرد آوری شده است .

مولفان این کتاب دانشگاهی از اعضای هیات علمی دانشگاه مازندران ،دانشگاه ارومیه و دانشگاه قم می باشند

این کتاب 363 صفحه ای مشتمل بر 5 فصل است ، که شامل بررسی مغز،مصرف به منزله احساسات ،زیر بنای عصبی دستیابی به خطر پذیری ،پایه های عصبی برای بخش بندی و موقعیت یابی و کاربرد عصب شناسی و بیومریک  دربازاریابی است

مولفان در خلاصه ای که در این کتاب بدان اشاره شده است آورده اند : بازار یابی عصبی حوزه جدیدی است که به سرعت در دنیای مطالعات مصرف کننده در حال ظهور است . این جام مقدس فناوری های تحقیقاتی است که اسرار انتخاب و رفتار مصرف کننده را در مغز انسان باز می کند و بازار یابی عصبی برخی از بینش ها و تکنیک های بسیار قدرتمند را در تحقیقات مصرف کننده به ارمغان می آورد و در این کتاب به تفصیل این مشارکت ها را مورد بحث قرار داده ایم . بازار یابی عصبی با نظارت علمی بر فعالیت امواج مغزی،ردیابی چشم و پاسخ پوست ،چگونگی واکنش مغز افراد به تبلیغات و سایر پیام های مرتبط با برند را مطالعه می کند. این تکنیک های بازار یابی عصبی مغز را برای پیش بینی رفتار تصمیم گیری مصرف کنندگان مطالعه می کنند

گفتنی است کتاب بازاریابی بر پایه علوم اعصاب در چاپ اول در 100 جلد و در قطع وزیری به پیشخوان کتابفروشی ها عرضه شده است

برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد آذربايجان غربي
شروع رویداد: 1404/03/27
پایان رویداد: 1404/03/27

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 216.73.216.199 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 27 خرداد,1404