درباره راه اندازی کسب و کار با رویکرد استارت آپی

استارت آپ نوعی از کسب‌ و کار است که مبتنی بر استفاده از فناوری انجام‌ می‌شود. هر شخص یا گروهی که قصد راه‌ اندازی استارت ‌آپ دارد، در واقع تلاش‌ می‌کند تا برای یک مسئله یا مسائل معین راه‌حل‌های نوینی را ارائه دهد. البته استارت ‌آپ‌هایی هم هستند که ممکن است بدون اتکا به فناوری فعالیت کنند، اما آنچه امروزه به عنوان معنای درست استارت ‌آپ نزد همگان شناخته شده است، قابل تفکیک از فناوری نیست. تمام استارت ‌آپ‌ها از یک ایده شروع‌ می‌شوند؛ ایده‌ای که احتمالاً مردم از آن استقبال زیادی خواهند کرد. برخی از استارت ‌آپ‌ها برای ماه‌ها و یا حتی سال‌ها بر روی یک ایده تمرکز کرده و سعی‌ می‌کنند به آن جامه‌ی عمل بپوشانند. استقبال مشتریان نقش بسزایی در موفقیت یا عدم موفقیت یک استارت ‌آپ دارد. اگر مشتریان نسبت به یک ایده بی‌تفاوت باشند، در حقیقت استارت ‌آپی نیز وجود نخواهد داشت.

در طی این دوره به بررسی لایحه های مختلف راه اندازی یک کسب و کار می پردازیم و سعی می کنیم تا برای هر بخش یک راهبرد و یا یک روش پیدا کنیم.

* سرفصل‌ها:

* معرفی جوهره و انواع کارآفرینی

* استارتاپ چیست؟

*  مشکل / مسئله

*  راه حل

*  تناسب محصول و بازار

*  تیم‌سازی 

*  ایجاد یک شرکت 

*  تامین مالی

*  بوم کسب و کار و بوم کسب و کار ناب

*  رشد و تأثیرگذاری

*  بازاریابی و بازاریابی دیجیتال

معرفی افراد
مهندس حسین سعیدی
مهندس حسین سعیدی
* دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت * دانش آموخته ی MBA دانشگاه آلتو فنلاند * بنیانگذار استارت آپ های حوزه تکنولوژی تبلیغات (ادتک) و فعال حوزه کارآفرینی
برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد علم و صنعت
شروع رویداد: 1400/10/8
پایان رویداد: 1399/10/8

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2022 - All rights reserved.