انتخاب قهرمان مشترک در مسابقات سال آتی پیشنهاد می شود

شنبه, 13 خرداد,1402

انتخاب قهرمان مشترک در مسابقات سال آتی پیشنهاد می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران به نقل خبرنگار ایکنا، در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، علی منتظری، رئیس پژوهشگاه علوم بهداشت جهاد دانشگاهی و رئیس شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران  در سخنانی بیان کرد: نظر برخی داوران این بود که امسال قهرمان مشترک داشته باشیم اما تفاوت امتیازات موجب شد که این امکان وجود نداشته باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم که در مسابقات سال آتی چنانچه امکان دارد، قهرمان مشترک اعلام شود.

دکتر منتظری بیان کرد: از رئیس‌جمهوری تشکر می‌کنیم که به این مراسم پیام ارسال کردند. این مسابقات با عشق حضور دانشجویان برگزار می‌شود و هر قدمی در این راه برداشته شده، به خاطر وجود ایشان است. البته اشکالاتی در روند اجرا وجود دارد که حل می‌شود.
وی افزود: نظر برخی داوران این بود که امسال قهرمان مشترک داشته باشیم اما تفاوت امتیازات موجب شد که این امکان وجود نداشته باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم که در مسابقات سال آتی چنانچه امکان دارد، قهرمان مشترک اعلام شود. دلیل اینکه امتیازات متفاوت شد نیز این بود که گزاره نهایی مشکل داشت. هر دو گروه در استدلال و مبانی خود خوب جلو رفتند و داوران نکته‌یاب نکات خوبی را مطرح کردند لذا باید توجه کرد که مشکل از گزاره بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.223.21.5 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403