پنجمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خليج‌فارس / بازدید از صنایع دریایی خلیج فارس

سه شنبه, 17 اسفند,1400

پنجمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خليج‌فارس / بازدید از صنایع دریایی خلیج فارس


به گزارش مرکز گردشگری علمی – فرهنگی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، پنجمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس با بازدید علمی و آموزشی از کارخانه ساخت شناور و قایق‌های تفریحی هرمز ویژه دانشجویان توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار می‌شود.
مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهي از سال 1384 چهارده دوره همايش ملي خليج‌فارس را در پيوند با پاسداشت نام خليج‌فارس و بيان مزيت‌هاي تاريخي، راهبردي، سياسي، گردشگري، فرهنگی و اقتصادي منطقه خليج‌فارس در استان‌های حاشیه خليج‌فارس و همچنین تهران برگزار كرده است که پانزدهمین دوره جشنواره با برپایی رویدادهای مرتبط با این حوزه برگزار می‌شود.
بازدید از کارخانه ساخت شناور و قایق‌های تفریحی هرمز به منظور آشنایی دانشجویان و اساتید با صنایع دریایی حوزه خلیج فارس می باشد که روز سه شنبه مورخ 17 اسفند 1400 در شهرک صنعتی بندرعباس برگزار خواهد شد.

•    رویدادهای پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری برخی از واحدهای جهاددانشگاهی از آبان‌ماه سال 1400  آغاز و اختتامیه آن همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.149.234.251 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: سه شنبه, 28 فروردین,1403