تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی علمی – فرهنگی خليج‌فارس

یکشنبه, 01 اسفند,1400

 تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی علمی – فرهنگی خليج‌فارس

به گزارش مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، نظر به استقبال گسترده دانش پژوهان، دانشگاهیان و علاقمندان به حوزه مطالعات خلیج فارس مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس تمدید شد.
رحیم یعقوب زاده دبیر همایش علمی خلیج‌فارس از تمدید مهلت ارسال مقالات پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان و دانش پژوهان این حوزه جهت تمدید مهلت ارسال مقالات، آخرین مهلت برای دریافت اصل و چکیده مقالات 25 اسفندماه 1400 اعلام شد و علاقمندان می توانند اصل مقالات خود را تا این تاریخ به دبیرخانه ارسال نمایند.
دبیر همایش گفت: همایش علمی – فرهنگی خلیج‌فارس با هدف زمینه‌سازی برای تولید و نشر یافته‌های علمی با موضوع خلیج‌فارس و نیز پاسداشت نام و تبیین مزیت‌های خلیج‌فارس در اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: محورهای بخش علمی جشنواره، گردشگری دريايی منطقه خلیج‌فارس و نتایج فرهنگی و سیاسی حاصل از آن، مطالعه تطبيقی توسعه صنعت گردشگری در شمال و جنوب حوزه خلیج‌فارس، بازاريابي و تبليغات در جهت توسعه گردشگری ملی و بين‌المللی در حوزه خلیج‌فارس، اسناد سياسي و حقوقي با موضوع نام خلیج‌فارس در معاهدات و مكاتبات بين‌المللي، سیر تحولات سیاسی و امنیتی در كشورهاي حاشيه خلیج‌فارس، اسناد، مدارك و نقشه‌های تاريخی جزاير و بنادر خلیج‌فارس ، باستان‌شناسي در سواحل و جزایر خلیج‌فارس، جغرافیای تاریخی خلیج‌فارس در آثار جغرافیدانان و کارتوگرافان، خطرات زيست‌محيطي موجود در خلیج‌فارس، بررسي توسعه ساخت‌و‌سازهاي بي‌رويه حاشيه خلیج‌فارس و تأثير آن بر تغییر نظام اکولوژیک منطقه و تحولات فرهنگی و اجتماعی ساکنان خلیج‌فارس می‌باشد.
علاقمندان می توانند جهت شرکت در همایش مقالات خود را تا پایان روز چهارشنبه 25 اسفندماه از طریق ثبت نام در سایت همایش به نشانی www.persiangulf-co.ir به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

•    شایان ذکر است رویدادهای پانزدهمین جشنواره ملی خلیج‌فارس توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری برخی از واحدهای جهاددانشگاهی از آبان‌ماه سال 1400  آغاز و اختتامیه آن همزمان با روز ملی خلیج فارس در اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 54.89.70.161 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403