عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با کمیته ملی یونسکو

چهار شنبه, 08 دی,1400

  عقد تفاهم‌نامه مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با کمیته ملی یونسکو

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در سومین روز از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی که در بوستان گفتگو برپا شده است، بخش‌های مختلف حاضر در این نمایشگاه به انعقاد تفاهم نامه با دستگاه ها و نهادهای بخش مردمی می‌پردازند. از جمله این مراکز حاضر در این نمایشگاه در روز سوم اقدام به انعقاد تفاهم نامه کرده است، مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان است.
بعدازظهر امروز هفتم دی ماه تفاهم‌نامه بین مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی و کمیته ملی یونسکو در ایران با حضور رحیم یعقوب‌زاده مدیر مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان و حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوریجانی معاون حقوقی کمیته ملی یونسکو و رییس باشگاه سواد رسانه‌ای منعقد شد.
رحیم یعقوب زاده مدیر مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان در مورد این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم برای همکاری‌های مشترکی است که بین مرکز گردشگری و کمیته ملی یونسکو در ایران منعقد می‌شود. بیشتر زمینه‌های همکاری در این تفاهم نامه در خصوص گردشگری است.
وی افزود: با توجه به این که یکی از برنامه‌های مرکز گردشگری در سال ۱۴۰۰ برگزاری پانزدهمین دوره جشنواره ملی خلیج فارس است، بنابراین بخشی از این تفاهم‌نامه در مورد این جشنواره خواهد بود. این تفاهم‌نامه بلافاصله بعد از امضا اجرایی خواهد شد.
یعقوب‌زاده در ادامه به برخی اهداف این تفاهم‌نامه اشاره و تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در موضوعاتی همچون سواد رسانه ای، مباحث گردشگری، مسائل فرهنگی و ... از جمله اهدافی است که در این تفاهم‌نامه به آن اشاره شده است.
مدیر مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان بیان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم بعد از انعقاد این تفاهم برخی اهداف و برنامه‌های مشترک را به خوبی و با کیفیت هرچه بهتر اجرایی کنیم. این اولین تفاهم نامه ما با کمیته ملی یونسکو است. البته پیش از این همکاری هایی با این کمیته داشته ایم اما این تفاهم‌نامه اولین تفاهم‌نامه ما با این کمیته خواهد بود و در واقع با این تفاهم همکاری ها رسمی تر و تعریف شده‌تر خواهد شد.
وی در مورد مدت زمان این تفاهم نامه نیز گفت: مقدمات این تفاهم‌نامه از قبل صورت گرفته بود و در فاز اول به مدت یک سال اجرایی خواهد شد، در صورت تحقق اهداف در این مدت تلاش خواهیم کرد تا در سال‌های آینده نیز این تفاهم نامه تمدید شود.
یعقوب‌‌زاده در مورد فعالیت‌های مرکز گردشگردی جهاددانشگاهی در سال های گذشته و تفاهم نامه‌هایی که تا کنون منعقد کرده است،‌ گفت: طی این سال ها بالغ بر ۵۰ تفاهم‌نامه با مراکز، ‌سازمان‌ها، نهادها و وزارت خانه‌ها صورت گرفته که از جمله آنها می توان به تفاهم نامه با بنیاد ملی نخبگان، بنیاد ملی ایرانشناسی، سازمان جوانان هلال احمر،‌ سازمان توسعه تجارت، وزارت میراث فرهنگی و بسیار دستگاه های دیگر اشاره کرد.
مدیر مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان در پایان اظهار کرد: از ابتدای نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی این اولین تفاهم نامه است و امیدوار هستیم طی روزهای آینده بتوانیم تفاهم نامه‌های دیگری را هم به امضا برسانیم.
یادآور می‌شود نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی از روز یکشنبه پنجم دی ماه آغاز شده و تا پایان هفته جاری در بوستان گفتگو از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.237.51.235 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: جمعه, 10 فروردین,1403