پویش رای اولی ها آغاز شد

شنبه, 07 بهمن,1402

پویش رای اولی ها آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 11 اسفند 1402 برای تعیین نمایندگان  برگزار خواهد شد. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات باید باشکوه برگزار شود و حضور پرشور مردم در انتخابات وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. انگیزه ملت قدرت ملی بوجود می آورد.

 

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم به منظور افزایش حضور پرشور مردم و دعوت از جوانان جهت شرکت در انتخابات اقدام به برگزاری «پویش رای اولی‌ها» کرده است.

پویش رای اولی‌ها در دو بخش کنش‌گری فضای مجازی و مسابقه فیلم و عکس از ابتدای بهمن الی 15 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

کنش گری فضای مجازی

عموم علاقه مندانی که رای اولی هستند، می‌توانند با ضبط فیلم 30 ثانیه‌ای از خود و به اشتراک گذاشتن آن در فضای مجازی و ارسال لینک فیلم می‌توانند در پویش شرکت کنند 

. شرکت کنندگان باید فیلم خود را با این جمله آغاز کنند: رای می‌دهم چون... و پس از به اشتراک گذاشتن محتوای خود در فضای مجازی لینک آن در ایتا به شناسه https://eitaa.com/Jahad_uq ارسال کنند.

مسابقه عکس

علاقه مندان می‌توانند یک الی سه عکس با نمادهای انتخاباتی(صندوق رای، تبلیغات انتخاباتی، انگشت جوهری و ...) به شناسه بالا ارسال نمایند. به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.189.22.136 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 19 اردیبهشت,1403