مرحله استانی مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در لرستان آغاز شد

دوشنبه, 13 آذر,1402

مرحله استانی مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» در لرستان آغاز شد

به گزارش ایکنا از لرستان،  با هدف تقویت و ایجاد روحیه حقیقت‌جویی و گفت‌و‌گوی مفید و سودمند همچنین ارائه مطالب علمی برای دانشجویان، مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» (نشان خواجه‌نصرالدین طوسی) استان لرستان از امروز، ۱۱ آذرماه به میزبانی دانشگاه لرستان آغاز شد.

این دوره از مسابقات با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سازمان دانشجویان جهاد‌دانشگاهی و دانشگاه‌های لرستان از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه جاری در دانشگاه لرستان در حال برگزاری است و تعداد ۲۷ تیم با ۱۲۰ موضوع مناظره در گروه‌های چهار نفره از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

از صبح امروز، ۱۱ آذرماه پس از برگزاری افتتاحیه مسابقات مقدماتی در سالن شهید ابراهیمی ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه لرستان آغاز شده است و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در موضوعاتی انتخابی درباره حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، دینی و اقتصادی با یکدیگر به مناظره و رقابت می‌پردازند.

طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه، ۱۲ و ۱۳ آذرماه نیز مسابقات رده‌‌بندی و نیمه‌نهایی انجام خواهد شد و در روز سه‌شنبه، ۱۴ آذرماه مسابقات نهایی و اختتامیه در سالن شهید ابراهیمی ساختمان شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار و از منتخبان تجلیل خواهد شد.

https://lorestan.iqna.ir/fa/news/4185289

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.221.47.203 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 31 اردیبهشت,1403