هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با محوریت بازدید از شرکت سروش طراوت طبیعت با نام تجاری "سروینا"

دوشنبه, 12 تیر,1402

هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با محوریت بازدید از شرکت سروش طراوت طبیعت با نام تجاری "سروینا"

هجدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر با محوریت بازدید از شرکت سروش طراوت طبیعت با نام تجاری "سروینا" به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

 

مهندس جاودانی؛ مدیر شرکت سروش طراوت طبیعت با نام تجاری "سروینا" عنوان کرد که این شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی بر پایه مواد موثره گیاهی است.

 

 فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۸ و با تولید یک محصول آغاز شد که در حال حاضر این محصولات به تعداد ۳۴ عدد رسیده است و در تمامی استانهای کشور نمایندگی پخش محصولات سروینا توسط داروخانه ها وجود دارد و برخی از محصولات این شرکت توسط پزشکان نسخه میشود‌.

 

اگر ارتباط مراکز صنعتی با دانشگاهها برقرار شود میتواند از ظرفیت دانشجویان استفاده کند و در مقابل دانشجویان هم از ظرفیتهای موجود در مراکز صنعتی برخوردار شده و با این همافزایی صنعت به خودکفایی خواهد رسید.

 

 کشور ما از لحاظ مواد گیاهی بسیار غنی است و در تولید این محصولاتی که از مواد موثره گیاهی و عصارهها استفاده میکنند میتوان کارهای تحقیقاتی بسیار ارزشمندی انجام داد.

 

یک دانشجو گفت موضوع پایاننامه من مرتبط با "کرم" است و با مرکز کنترل کیفی شرکت سروینا صحبت کردم و پاسخ بسیاری از سوالاتم را پیدا کردم به نظرم این بازدید بسیار مفید و ارزشمند بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 52.14.1.136 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 15 اردیبهشت,1403