یازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

سه شنبه, 09 اسفند,1401

یازدهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

تیم برگزیده مسابقات مناظره دانشجویان هرمزگان مشخص شد

ایسنا/هرمزگان مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان از مشخص شدن تیم برگزیده مسابقات ملی مناظره دانشجویان مرحله استانی خبر داد.

صادق یوسفی یگانه در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، گفت: تیم‌های انجمن اسلامی از دانشگاه فرهنگیان و اندیشه فردا از دانشگاه هرمزگان به ترتیب قهرمانی و نایب قهرمانی مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: تیم انجمن اسلامی به عنوان قهرمان در مرحله منطقه ای این رقابت ها که در بین تیم های برگزیده استان های جنوب غربی برگزار می شود حضور خواهد داشت.

یوسفی یگانه با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی این مسابقات عنوان کرد: در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم انجمن اسلامی از دانشگاه فرهنگیان و نفیر از دانشگاه علوم پزشکی با عنوان گزاره " ایران باید در صورت لزوم برای حل بحران های منطقه ای مداخله نظامی کند" به رقابت پرداختند که در نهایت تیم نفیر با نتیجه ۸۱ بر ۶۹ به برتری رسید.

وی اضافه کرد: در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم اندیشه فردا از دانشگاه هرمزگان در مقابل تیم کالنگ از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس با عنوان گزاره" برای جلوگیری از آسیب های جنسی در جامعه، باید آموزش های مربوط به این حوزه از سنین کودکی شروع شود" با نتیجه ۸۸ بر ۶۲ به پیروزی رسید.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان بیان کرد: در دیدار پایانی نیز تیم انجمن اسلامی در رقابت با تیم اندیشه فردا با عنوان گزاره "طرح صیانت موجب رانت های گسترده در کسب و کارهای دیجیتال می شود" با نتیجه ۸۵ بر ۶۱ به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: در نهایت تیم انجمن اسلامی به سرگروهی حسین صادقی به همراه نجمه شهریور، راضیه جمشیدی، و محمدجواد ناروئی به عنوان تیم برتر مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویان معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان از روز اول تا سوم اسفند ماه توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه هرمزگان برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۸ تیم از دانشگاه های مختلف استان هرمزگان شرکت کردند، این دانشجویان به مناظره درباره ۸ گزاره از میان ۷۲ گزاره مشخص شده در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، زنان و محیط زیست در مواضع موافق و مخالف پرداختند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 54.173.43.215 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403