کلیپ مراسم

چهار شنبه, 02 تیر,1400

کلیپ مراسم

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، همزمان با میلاد حضرت ثامن‎الحجج علی بن موسی‎الرضا(ع)، در راستای برگزاری دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت"زهرا شیرویه" توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و با حضور امام جمعه بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

آیین اعطای تندیس ملی فداکاری از سال 83 در جهاددانشگاهی کلید خورد و طی این مدت توانسته با برگزاری 10 آئین با شکوه، نقش مهمی در تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان دانشجویان داشته باشد.

طی مراسم امسال علاوه‌بر دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه‌های مرتبط، در بخش ویژه این آئین، از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی برتر که در حوزه‌های آموزش و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی این بیماری و یا درمان آن فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند، از طرف جامعه دانشگاهی کشور با اعطای تندیس ملی فداکاری تقدیر می‎شوند.

لازم به ذکر است که این حرکت بزرگ فرهنگی با هدف تقویت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه و قدردانی از تمامی افرادی که در بخش‌هایی همچون ارائه خدمات داوطلبانه پزشکی، پرستاری و مددکاری، امدادرسانی در حوادث غیر مترقبه، اهدای عضو و اهدای خون، کمک به محرومان و مستضعفان و... فعالیت ویژه و فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند، برگزار شده و در ادامه با اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران تقدیر می‎شوند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.14.253.221 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 07 اردیبهشت,1403