از سال 1404 سازمان دانشجویان شهید بهشتی برآن شد که خبرنامه ای را منتشر نماید که به صورت ماهیانه دانشجویان از رویدادهای شعبه خبردار شوند. در شمار0 6 می خوانید:
از کلاس درس تا نشانه بیچارگی دشمن