جشنواره تا بالندگی آغاز شد

پنجشنبه, 12 بهمن,1402

جشنواره تا بالندگی آغاز شد

جشنواره تا بالندگی ویژه دانشجویان و دانشگاهیان استان قم از امروز آغاز به کار کرد و تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در آستانه‌ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، جشنواره تا بالندگی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار خواهد شد.

 با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، جشنواره تا بالندگی با هدف شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید با رویکرد علمی، ادبی و هنری در قالب کتابخوانی، دلنوشته و  عکاسی برگزار می‌گردد. 

محورهای جشنواره هرسال با توجه به مسائل روز کشور انتخاب می‌شوند. نظر به اینکه مشارکت در انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت بالایی برخوردار است، محورهای مشارکت در انتخابات و من رای میدهم به جشنواره اضافه شده است. محوریت جشنواره علاوه بر موارد ذکر شده شامل: مقاومت، ایران قوی، ایران فردا، وحدت و همبستگی و راهپیمایی 22 بهمن نیز می‌باشد.

 

علاقه مندان می‌توانند جهت شرکت در جشنواره به سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی به آدرس https://www.roytab.ir/tabalandegi1402 مراجعه نمایند و ضمن مطالعه آیین نامه جشنواره تابالندگی، آثار خود را تا 12 اسفند به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.137.164.241 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 24 اردیبهشت,1403