گزارش تصویری برگزاری نخستین رویداد از سلسله رویدادهای کتاب محور "باکتاب" - معرفی و تحلیل کتاب " به همین سادگی "( خاطرات حاج حمید کامران زاده)

شنبه, 24 تیر,1402

گزارش تصویری برگزاری  نخستین رویداد  از سلسله رویدادهای کتاب محور "باکتاب" - معرفی و تحلیل کتاب "  به همین سادگی  "( خاطرات حاج حمید کامران زاده)

سازمان انتشارات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان در راستای بزرگداشت روز قلم اولین رویداد از سلسله رویدادهای کتاب محور "باکتاب" را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه  در تاریخ 21تیر1402 ساعت 11 برگزار نمود. این رویداد با محوریت نشست تخصصی  به معرفی و تحلیل کتاب "  به همین سادگی  "( خاطرات حاج حمید کامران زاده)  پرداخته است.

 

کتاب به همین سادگی کتابی در حوزه تاریخ شفاهی می باشد از این رو به منظور معرفی و بررسی اثر از پژوهشگران این حوزه دعوت گردید. نویسنده کتاب به همین سادگی،  خانم نادیا ره در این نشست حضور داشتند و به معرفی کتاب پرداختند. همچنین به منظور تحلیل اثر و بحث و بررسی حوزه تاریخ شفاهی و کتاب به همین سادگی به عنوان نمونه ای از آثار این حوزه از آقای حسین ادهمی دعوت گردید.  

 

گفتنی است سلسله رویدادهای کتاب محور "با کتاب "به عنوان فرصتی برای مطالعه، بررسی آثار مکتوب، مسابقات و فعالیت های ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی، پژوهش های کتاب محور و.... استمرار خواهد داشت.

 

لینک خبر برگزاری نشست در سایت روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان گیلان 

 

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.137.215.0 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 28 اردیبهشت,1403