جشن دهه کرامت در جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد

یکشنبه, 07 خرداد,1402

جشن دهه کرامت در جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت در آستانه میلاد امام رضا (ع) در سالن کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی همدان با حضور رئیس، کارکنان و جمعی از دانشجویان امروز ۷ خرداد برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم  اظهار کرد: ماه ذیقعدمتعلق به امام رضا (ع) است و ایشان محور این ماه هستند همانطور که در ماه محرم محور امام حسین(ع) است، چراکه در این ماه تولد حضرت معصومه(س) به عنوان خواهر امام

رضا، روز بزرگداشت مقام احمدبن موسی(س)، میلاد امام رضا(ع) و  روز زیارتی امام رضا در ۲۳ ذیقعده در این ماه قرار دارد که همه حول محور امام رضا(ع) است.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان،‌ با اشاره به شهادت مرزبانان در سراوان گفت: امام علی در خطبه ۲۷ نهج البلاغه می فرماید جهاد لباس تقواست هر کس آن را ترک کند خوار و ذلیل می‌شود، اگر رشادت‌ها و دلیرمردی‌های سربازان، مرزبانان و نیروهای امنیتی نبودند امروز باید در داخل شهر با آنها می جنگیدیم.

 آییـن استقبـــال از کاروان خادمین حرم مطهـر امام رضـا (ع) و پرچم متبرک آستان قدس رضوی، نوای مهدی روحی مداح اهل بیت (ع) و اجرای گروه موسیقی و جشن تکلیف  یکی از  دختران پرسنل جهاد دانشگاهی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.222.120.133 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 10 اردیبهشت,1403