نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی توسط جهاددانشگاهی لرستان برپا شد

دوشنبه, 01 خرداد,1402

نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی  توسط جهاددانشگاهی لرستان برپا شد

به‌مناسبت روز دختر
نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی لرستان برپا شد
نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی لرستان به‌مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌معصومه(س) توسط جهاددانشگاهی  و همکاری دانشگاه علوم پزشکی این استان برپا شد.

نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌معصومه(س) و روز دختر نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی لرستان در دانشگاه علوم پزشکی این استان برپا شد.

این نمایشگاه لباس با همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان و مشارکت معاونت فرهنگی ـ دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در طبقه همکف ساختمان معاونت آموزش پردیس آیت‌اله کمالوند دانشگاه علوم پزشکی لرستان برپا شده است که کانون‌های دانشجویی حجاب و عفاف، خیریه حامی و کتاب و کتابخوانی این دانشگاه نیز در برپایی آن مشارکت دارند.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه لباس‌های تلفیقی ـ سنتی لرستان تا سه‌شنبه، دوم خردادماه برای بازدید و خریداری محصولات فرهنگی و پوشاک فاخر ایرانی ـ اسلامی و مناسب دایر است.

وی برپایی نمایشگاه‌های لباس سنتی و اسلامی را فرصتی مناسب برای ارائه و عرضه لباس‌ متنوع با تکیه بر ترویج فرهنگ اصیل سنتی و حجاب و عفاف برشمرد و افزود: استمرار برپایی این نمایشگاه‌ها به ترویج فرهنگ اسلامی و سنتی کمک می‌کند.

آزادبخت با تأکید بر لزوم در نظر گرفتن یارانه و مشوق‌ برای تولیدکنندگان پوشاک اسلامی ایرانی گفت: تولیدکنندگان مُد و لباس اسلامی و ایرانی نیز باید با بالا بردن کیفیت و تنوع تولیدات و فروش با تخفیف، به این فرهنگ کمک کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 13.59.156.124 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 07 اردیبهشت,1403