نشست فصل سخن با نقد کتاب «معیارهای ارزیابی بیمار» در لرستان برگزار شد

دوشنبه, 25 اردیبهشت,1402

نشست فصل سخن با نقد کتاب «معیارهای ارزیابی بیمار» در لرستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستان، نخستین نشست از سلسله نشست‌های «فصل سخن» با موضوع نقد و بررسی کتاب «معیارهای ارزیابی بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه» تالیف الهام سپهوند، مریم میرزایی و محمدصادق باقری، به همت سازمان انتشارات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان، ۲۳ اردیبهشت در معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان لرستان در این جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی این معاونت برای معرفی ظرفیت‌های سازمان انتشارات، گفت: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان چاپ کتب علمی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه از جمله دانشگاه‌ها علوم پزشکی لرستان با فراهم آوردن تسهیلات را در اولویت خود قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های نقد کتاب‌های منتشر شده از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان در قالب نشست‌های «فصل سخن»، گفت: برگزاری سلسله نقدهای کتاب می‌تواند به کیفیت بخشی فعالیت و تولیدات سازمان انتشارات کمک کند.

گفتنی است که در این دیدار علاوه بر بیان توضیحات مولفان کتاب چهار نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص این کتاب پرداختند.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.218.129.100 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403