بازدید دانشجویان از شرکت داروسازی فاران شیمی در طرح ایران مرزپرگهر

دوشنبه, 18 اردیبهشت,1402

بازدید دانشجویان از شرکت داروسازی فاران شیمی  در طرح ایران مرزپرگهر

در این اردو که 15 نفر از دانشجویان رشته داروسازی و شیمی از دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان و بوعلی سینا همدان با توجه به محدودیت بازدید حضور داشتند، از شرکت داروسازی فاران شیمی در تویسرکان بازدید کردند.
بازدید از خط تولید و ارائه توضیحات مورد نیاز توسط مدیر عامل شرکت از برنامه‌های این بازدید بود و در پایان دانشجویان از آرامگاه حبقوق نبی (ع) بازدید کردند.
گفتنی است؛ شرکت داروسازی فاران شیمی در سال ۱۳۸۱ با ماهیت تعاونی تولیدی در زمینی به مساحتی حدود ۱۷۰۰۰متر مربع در شهرک صنعتی تویسرکان تأسیس شد. این شرکت کار خود را با تولید اسید سالیسیلیک آغاز و در سال ۱۳۸۶ به گروه صنعتی گلرنگ پیوست.
شرکت داروسازی فاران ‌شیمی با بهره‌گیری از چهار پارامتر اصلی بازوهای مدیریتی، مالی، علمی و اجرایی به سرعت رشد و پتانسیل‌های بالقوه خود را شکوفا کرد. هم‌اکنون کارخانه با این مجموعه زمینه اشتغال‌ زایی مناسبی را برای شهرستان تویسرکان ایجاد کرده که بخش عمده آن فارغ‌التحصیلان بومی اعم از لیسانس، فوق لیسانس و دکترای داروسازی هستند. در حال حاضر این مجموعه با توجه به تولید انواع قرص های ترک اعتیاد دارای بیش از ۳۵۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم است که با راه‌اندازی خطوط جدید، ظرفیت جذب نیرو تا ۵۰۰ نفر را خواهد داشت.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.19.56.45 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 17 اردیبهشت,1403