آیین تجلیل از گروه‌های خیریه و جهادی دانشگاهی دانشگاه‌های لرستان با عنوان طرح «مهرواره برای ایران» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

شنبه, 09 اردیبهشت,1402

آیین تجلیل از گروه‌های خیریه و جهادی دانشگاهی دانشگاه‌های لرستان با عنوان طرح «مهرواره برای ایران» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیین تجلیل از گروه‌های خیریه و جهادی دانشگاهی دانشگاه‌های لرستان با عنوان طرح «مهرواره برای ایران»، عصر چهارشنبه، ششم اردیبهشت‌ به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان در دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد.

هادی گراوند، دبیر برگزاری طرح «مهرواره برای ایران» در این مراسم، گفت: خدماتی که به مردم در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف ارائه می‌شود باید رسانه‌ای شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوب و ارزشمند دانشگاه در راستای نشر خوبی‌ها و گسترش فعالیت‌ها است و باید تبیین شود به اجرای طرح «مهرواره برای ایران» اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف تشریح کارهای خیر و نیک دانشگاه‌ها در قالب گروه‌های جهادی و خیریه‌های دانشگاه معرفی شود.

گراوند با بیان اینکه فعالیت‌های خوب در دانشگاه‌ها از قبیل اردوهای حهادی، طرح مواسات و حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی توسط گروه‌های جهادی و خیرین در دانشگاه‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: صندوق‌های خیریه دانشگاه باید در سامانه ثبت شوند کمااینکه تاکنون ۱۲ صندوق ثبت سیستم شده است.

دبیر برگزاری طرح «مهرواره برای ایران» مشارکت و حمایت از فرزندان دانشجویان تحت پوشش از دیگر خدمات گروه‌های خیریه و جهادی دانشگاهی دانشگاه‌های لرستان دانست و اظهار کرد: صندوق‌های خیریه متشکل از اساتید و دانشجویان به صورت مشترک فعالیت‌های خوبی دارند.

دانشگاه‌ها به سمت مهارت‌محوری حرکت کنند

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه‌ها به سمت مهارت‌محوری بروند، گفت: اگر مهارت یاد بدهند اثر آن در اشتغال، اقتصاد و اعتماد به نفس قشر جوان تجلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح «مهرواره برای ایران» با هدف ترویج و گسترش گفتمان گروه‌های دانشجویی جهادی و خیرین علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود، افزود: از ظرفیت‌های خیرین و گروه‌های جهادی دانشجویی باید در جهت حمایت و مساعدت دانشجویان کم‌بضاعت، ساخت خوابگاه‌ها و زیرساخت‌های علمی استفاده شود.

حاتمی کن‌کبود با یادآوری اینکه گزارش گروه‌های جهادی دانشجویی و خیریه‌های دانشگاه‌های لرستان مایه فخر و مباهات است، خاطرنشان کرد: آمار دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی احصاء شده و برای حمایت از رشد علمی آنان برنامه‌ریزی شود.

گفتنی است، در این دیدار از گروه جهادی «مهر باران» جهاددانشگاهی لرستان به‌عنوان گروه برتر در حوزه دانشجویی تقدیر شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.42.196 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 10 اردیبهشت,1403