گردهمایی دانشگاهی یلدای قرآنی

سه شنبه, 29 آذر,1401

گردهمایی دانشگاهی یلدای قرآنی

برنامه یلدای قرآنی با مشارکت جهاددانشگاهی و شورای قرآن و عترت دانشگاه های استان ، جمعی از روسا، معاونین و مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاه های استان و با حضور پرشور و خانوادگی اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری ، دوشنبه شب ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱، ویژه برنامه یلدای قرآنی با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه شهرکرد، جمعی از روسا، معاونین و مدیران فرهنگی واجتماعی دانشگاه های استان و با حضور پرشور و خانوادگی اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

 این محفل قرآنی که به ابتکار شورای قرآن و عترت دانشگاه های استان و به میزبانی دانشگاه شهرکرد با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، آموزشکده های فنی دختران و پسران و حضور برگزار شد.

در این برنامه استاد سعید پرویزی، قاری بین المللی کشور و محسن مولوی، قاری ممتاز استان چهارمحال و بختیاری به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند.

گفتنی است، از برگزیدگان دانشگاهی در جشنواره های کشوری قرآن و عترت و قاریان و حافظان خردسال استان با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

قرائت قرآن کریم توسط اساتید ملی و بین المللی، معرفی چهره‌های شگفت قرآنی نظیر قاریان و حافظان خردسال، اجرای سرود، تواشیح و آوازهای قرآنی، مسابقه و طرح چیستان ها و معماهای قرآنی، برپایی ایستگاه‌های نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان، غرفه عرضه محصولات فرهنگی توسط کانون ها و تشکلات دانشجویی، قرعه کشی و اهدای جایزه از جمله مهمترین برنامه های اجرا شده در گردهمایی بزرگ دانشگاهی در یلدای قرآنی بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.188.40.207 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 13 اردیبهشت,1403