کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ویژه اعضاء و مدرسان جهاددانشگاهی

شنبه, 26 آذر,1401

کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ویژه اعضاء و مدرسان جهاددانشگاهی

کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ویژه اعضاء و مدرسان جهاددانشگاهی کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ویژه اعضاء و مدرسان جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری، روز چهارشنبه 23 آذر 1401 به همت معاونت فرهنگی واحد و با همکاری مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرکرد کارگاه سواد رسانه ای و فضای مجازی ویژه اعضاء و مدرسان جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

. شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی استاد یگانگی، مدرس دوره های سواد رسانه‌ای به به تحلیل اغتشاشات اخیر و نقش رسانه ها در ایجاد جنگ شناختی علیه ملت ایران پرداختند. همچنین در این کارگاه به اهمیت روایت سازی در جنگ روایت ها و پیشبرد اهداف جریان های سیاسی از طریق ایجاد عملیات روانی و هدایت افکار عمومی اشاره شد. یگانگی با اشاره به اینکه مهمترین سلاح مقابله با جنگ شناختی آگاه سازی مردم است بر نقش اساتید دانشگاهها و مراکز آموزشی در آگاه سازی جوانان تاکید کرد و گفت: در تئوری جنگ روایت ها، درک و برداشت مخاطب از آن چه که رخ داده مهم تر از آن چیزی است که واقعا رخ داده است و اگر روایت تغییر کند و روایت درست ارائه شود قضاوت را تغییر میدهد. وی همچنین تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را همان ارائه روایت درست به مخاطب دانست که بسیار مهم و حیاتی است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.86.134 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 11 اردیبهشت,1403