مسابقه کتابخوانی فتح خون

چهار شنبه, 04 آبان,1401

مسابقه کتابخوانی فتح خون

فاطمه عزیزی هرمز اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام تاریخی و خونین خود درس آزادگی، شرف و حریت به تمامی دنیا و آزاداندیشان تاریخ داد و اینک محبان این مکتب باید رسالت انتقال این مفاهیم را به نسل‌های آینده به دوش کشند.

 

وی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان نیز اشاعه این مفاهیم در جامعه  را از وظایف خود می داند و در همین راستا برنامه‌هایی را برنامه ریزی و اجرا کرد.

 

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، معرفی جلوه‌های زیبای قیام حسینی به عموم شهروندان، انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان و تحقق آموزه‌ها و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت پاسداشت ایام ماه محرم از مهمترین اهداف موردنظر در اجرای این ویژه برنامه‌ها برشمرد.

 

عزیزی هرمز بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «فتح خون» یکی از برنامه های اجرا شده در این معاونت بود که با استقبال خوب علاقه مندان به حوزه کتاب مواجه شد.

 

وی ادامه داد: فراخوان ثبت نام این مسابقه از دوشنبه 20 تیرماه منتشر شد و آزمون هم در روز چهارشنبه 5 مرداد ماه با حضور شرکت کنندگان در دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد. 

 

 

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.134.78.106 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403