اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره «مسابقه‌ ملی پایان‌نامه‌ سه دقیقه‌ای»

یکشنبه, 01 خرداد,1401

اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره «مسابقه‌ ملی پایان‌نامه‌ سه دقیقه‌ای»

زهرا جنسی، دبیر اجرایی مرحله استانی این مسابقات در گیلان، هدف از برگزاری این مسابقه را طرح ایده‌های خلاقانه دانشجویان و ارزیابی مهارت‌های ارتباطی آنان دانست و عنوان کرد: این مسابقات می‌تواند بستری برای معرفی صاحبان صنایع و دانشجویان باشد تا ایده‌های خلاقانه خود را کاربردی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از نهادهای دولتی و خصوصی متعددی ازجمله دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان، معاونت خدمات شهری شهرداری رشت، بنیاد نخبگان استان گیلان، پارک علم و فناوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و .... دعوت به عمل آمد.

جنسی تصریح کرد: این دوره از مسابقات که برای اولین بار در استان گیلان برگزار شد، بالغ بر ۳۰ شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور به‌ویژه استان گیلان داشت. داوری این مسابقات توسط یک هئیت ده نفره از داوران هیئت علمی دانشگاه‌های استان گیلان صورت پذیرفت و هر پایان‌نامه توسط سه داور، یک داور ثابت، یک داور جهت بررسی مهارت‌های ارتباطی و فن بیان و یک داور متخصص ارزیابی شد.

دبیر اجرایی مرحله استانی مسابقات سه دقیقه‌ای در گیلان افزود: خانم‌ها خدیجه ملکی، مینا پیرزاده و حدیثه حسنی درویشی سه نفر برگزیده مرحله استانی این مسابقات بودند که با لوح تقدیر و هدایای نقدی و فرهنگی از آنها تقدیر به‌عمل آمد. عضویت افتخاری در سازمان دانشجویان و معرفی نفرات برگزیده برای حضور در مرحله کشوری از دیگر امتیازات در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مسابقات بود. همچنین ضمن تقدیر از داوران و تیم اجرایی، برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور صادر شد. ضمنا اعطای هدایای فرهنگی به برگزیدگان، با همکاری مدرسه عالی ارتباطات آریامن صورت پذیرفت.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.238.57.9 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403