برگزاری مسابقه قرآنی «آیه‌های نور» در هرمزگان

شنبه, 24 اردیبهشت,1401

برگزاری مسابقه قرآنی «آیه‌های نور» در هرمزگان

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری مسابقه قرآنی «آیه‌های نور» در بستر فضای مجازی ویژه دانشجویان استان خبر داد.

 

مسابقه قؤآنی آیه های نور

صادق یوسفی‌یگانه، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: کانون قرآن و عترت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه قرآنی «آیه‌های نور» در بستر فضای مجازی کرده است.

وی به تشریح نحوه برگزاری این مسابقه پرداخت و تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هر روز یک سؤال قرآنی در صفحه اینستاگرام این مسابقه به آدرس kanon.quran.isojd مطرح می‌شود و ۳ نفری که بیشترین پاسخ صحیح را در طول این ماه مبارک به سؤالات بدهند، حائز رتبه اول تا سوم شده و مشمول دریافت جایزه می‌شوند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان عنوان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ صحیح سؤالات را به همراه نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۱۷۸۵۹۰۶۴ ارسال کنند.

یوسفی‌یگانه در پایان مهلت پاسخگویی به هر سؤال را تا ساعت ۲۴ هر شب عنوان کرد و یادآور شد: دانشجویان سراسر استان هرمزگان مجاز به شرکت در این مسابقه هستند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.22.70.9 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403