تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانشجویان در طرح ملی ایران مرز پر‌گهر

سه شنبه, 20 اردیبهشت,1401

  تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانشجویان در طرح ملی ایران مرز پر‌گهر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در خصوص طرح ملی ایران مرز پرگهر بیان کرد: این طرح به منظور تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانشجویان ایران از سال ۱۳۸۴ با حمایت جهاددانشگاهی، وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط آغاز بکار کرده است.

رحیمیان اذعان داشت: ایده طرح ایران مرز پرگهر بر اساس نتایج حاصل از نظرسنجی های صورت گرفته از دانشجویان مطرح شد. بر اساس نتایج، بحث گردشگری یکی از موضوعات مورد استقبال دانشجویان بوده است.
وی در ادامه افزود: پس از انقلاب اسلامی ایران تا سال ۱۳۸۴ دستاوردهای مختلفی در عرصه‌های فناوری، تکنولوژی و صنعتی داشتیم و آشنایی دانشجویان با این دستاوردها از اهمیت به سزایی برخوردار است. از اهمیت این موضوع میتوان به سخن مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاددانشگاهی اشاره کرد.ایشان در خصوص طرح ایران مرز پرگهر فرمودند؛ این کار از دغدغه‌های من است.

مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره طرح ملی ایران مرز پرگهر روز یکشنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور و تقدیر از واحدهای برگزیده مجری، مراکز صنعتی و فناورانه که بیشترین همکاری را در هماهنگی و اجرای بازدیدهای شانزدهمین دوره داشته‌اند در سالن شهید دهشور دانشکده علوم دانشگاه تهران برگزار شد.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.145.97.248 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 01 اردیبهشت,1403