مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای

چهار شنبه, 18 اسفند,1400

مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای

فاطمه عزیزی‌هرمز اظهار کرد: جلسه ارائه و داوری مرحله استانی ششمین دوره مسابقه ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای پایان‌نامه در همدان با حضور 14 شرکت کننده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سالن سینما دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.  

 

وی افزود: فرهاد سراجی استاد و عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، علیرضا اسلامبولچی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و علیرضا عقیقی استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور داوری این دوره از مسابقه را در همدان برعهده داشتند.

 

عزیزی هرمز تصریح کرد: فائزه مصداقی دانش آموخته رشته روانشناسی تربیتی با پایان نامه «ساخت فیلم‌های کوتاه آموزشی؛ مسئولیت‌پذیری و بررسی تاثیر آن بر احساس کفایت و دانش مادران » و زهرا کردورکانه فارغ‌التحصیل رشته پرستاری گرایش داخلی جراحی با پایان نامه « بررسی تاثیر روغن اکالیپتوس بر درد و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ارتریت روماتویید » برگزیدگان مرحله استانی این رویداد در همدان بودند.

 

وی بیان کرد: مسابقات ملی دفاع سه‌دقیقه‌ای از پایان‌نامه‌ها بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده است، گفت: در حال حاضر این مسابقه در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود و در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵  آغاز و تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.226.187.24 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 31 فروردین,1403