مرحله استانی دومین دوره مسابقه کتاب سه دقیقه‎ای در همدان

سه شنبه, 17 اسفند,1400

مرحله استانی دومین دوره مسابقه کتاب سه دقیقه‎ای در همدان

فاطمه عزیزی هرمز اظهار کرد: فراخوان این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ازطریق نشر پوستر در فضای مجازی و کانال های تلگرامی دانشگاه ها انجام شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۲ نفر در بخش دانشجویی و غیر دانشجویی در این دوره ثبت نام کردند، همچنین در این دوره استان همدان بخش ویژه ای با عنوان معرفی کتاب‌های انقلابی را هم برگزار کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: این مسابقه فرصتی برای معرفی کتاب‌های خوب و اثرگذار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشجویان و پاسداشت زبان پارسی برگزار می‌شود.

وی آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی آنان، تقویت مهارت‌های بیانی و ارتباطی را از دیگر اهداف مهم برگزاری مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای عنوان کرد.

عزیزی هرمز بیان کرد: سیدعلی اکبر فامیل روحانی عضو هیات علمی گروه کتابداری دانشگاه آزاد اسلامی همدان، فرهاد سراجی عضو هیات علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه بوعلی سینا و علیرضا اسلامبولچی عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی داوری این رقابت جذاب را بر عهده داشتند.

وی عنوان کرد: در نهایت، نازنین زهرا شایگان از علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مقام اول و فائزه مصداقی از دانشگاه بوعلی سینا رتبه دوم بخش دانشگاهی را از آن خود کردند و سینا کلانتری و آرزو غلامی نیز رتبه های اول و دوم بخش غیر دانشجویی را کسب کردند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.17.150.163 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403