جهاد تبیین همراه با روایت پیشرفت

شنبه, 14 اسفند,1400

جهاد تبیین همراه با روایت پیشرفت

همزمان با سالروز میلاد دانشمند برجسته خواجه نصیرالدین طوسی، همایش بزرگداشت مقام شامخ مهندس توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با همکاری مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و بسیج دانشجویی برگزار گردید. این همایش با محور فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین، ضرورت و اهمیت پرداختن به روشنگری‌های متنی و عملی و بیان دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی همراه بود.

در این مراسم سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی به بیان دستاوردهای چهل ساله این جهاد در حوزه‌های فنی و مهندسی، فرستنده‌های رادیویی، گیت‌های کنترل تردد، چراغ‌های فرودگاهی، پمپ‌های درون چاهی و صنایع نظامی پرداخت.

دکتر روزبهانی معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر به بیان ریز دستاوردها اشاره نمود و همچنین خاطرنشان کرد که کشور همواره نیازمند واردات این محصولات فنی و مهندسی بود که هم اکنون به برکت پرورش نیروهای انقلابی در جهاد دانشگاهی و نیروهای خبره فنی، به خودکفایی کشور در این صنعت رسیده است.

مهندس یعقوب‌زاده مدیرعامل شرکت پویندگان راه سعادت و مهندس رستگاری دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز از میهمانان این برنامه بودند و به بیان پیشرفت‌های حوزه‌های فعالیت خود پرداختند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.236.226.100 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: جمعه, 10 فروردین,1403