برگزاری ششمین دوره مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز شنبه 14 اسفندماه

چهار شنبه, 11 اسفند,1400

برگزاری ششمین دوره مسابقه پایان نامه سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز شنبه 14 اسفندماه

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سید علی محمدپور از برگزاری ششمین دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روز شنبه 14 ام اسفند ماه خبر داد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی با اشاره به ثبت نام این مسابقات در سال جاری گفت: ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در بخش دانشگاهی با استقبال قابل قبول دانشجویان همراه بود و اگر چه برنامه ریزی اولیه برای برگزاری این مسابقات به صورت حضوری بود اما به ناچار و با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا در بهمن ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

محمدپور ادامه داد: این مسابقات به صورت مجازی در روز شنبه 14 ام اسفندماه در سالن سمینار ساختمان فارابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر  برگزار خواهد شد و داوران پس از مشاهده فیلم های سه دقیقه ای ارائه شده و اسلایدهای شرکت کنندگان، با توجه به کارت های رنگی سبز، زرد و قرمز نظر کلی خود را ثبت و در ادامه با استفاده از فرم های داوری امتیاز شرکت کنندگان را محاسبه خواهند کرد.

 

گفتنی است در این مسابقات، به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی اهدا خواهد شد و همچنین نفر اول این مسابقات (نفرات دوم و سوم پس از بررسی دبیرخانه این مسابقات) به مرحله بعدی این مسابقات کشوری راه خواهد یافت.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.191.5.239 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 04 اردیبهشت,1403