پویش سرمشق مهر

یکشنبه, 05 دی,1400

پویش سرمشق مهر
مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان از راه‌اندازی پویش مهربانی «سرمشق مهر» در آستانه سال تحصیلی جدید در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان و محرومیت‌زدایی از جامعه، خبر داد.
 

صادق یوسفی یگانه، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان در آستانه سال تحصیلی جدید، اقدام به راه‌اندازی پویش مهربانی «سرمشق مهر» در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان و محرومیت‌زدایی از جامعه کرده است.

وی با اشاره به اینکه در پویش «سرمشق مهر» ۲۰۰ بسته شامل کلیه لوازم مورد نیاز دانش آموزان از قبیل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزوم‌ها در اختیار دانش آموزان محروم هرمزگان قرار می‌گیرد، افزود: مردم و خیرین نیک‌اندیش برای شرکت در این پویش می‌توانند تا پایان شهریورماه کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۳۱۲۶۱۱ بانک تجارت به نام جهاد دانشگاهی هرمزگان واریز کنند.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان با بیان اینکه کمک‌های غیر نقدی خیران توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در مراکز و واحدهای شهرهای بندرعباس و دهبارز در شهرستان رودان دریافت می‌شود، یادآور شد: پویش «سرمشق مهر» تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد و کمک‌های نقد و غیر نقدی جمع‌آوری شده از خیرین و مردم نیک‌اندیش، بین دانش‌آموزان کم برخوردار  استان توزیع می‌شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.238.62.124 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403