برگزاری جشنواره «سردار بصیرت»/ اعطای جایزه ویژه «مرد میدان» به اقدام جهادی برتر

یکشنبه, 07 آذر,1400

برگزاری جشنواره «سردار بصیرت»/ اعطای جایزه ویژه «مرد میدان» به اقدام جهادی برتر

ابراهیم شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نزدیک شدن به ایام دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت، اظهار کرد: آنچه بدون تردید در شرایط فعلی کشور می تواند راهگشا بوده و ما را با جهش های بزرگ مواجه کند الگو گرفتن از سیره نظری و عملی سردار دلهاست.

وی با بیان اینکه ایام سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ و روحیه جهادی است، افزود: البته باید تلاش کنیم نام و یاد این شهید بزرگوار و مشی برخاسته از روحیه جهادی ایشان در تمام سال در زندگی، کار و تمامی اقدامات ما نهادینه شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی این مجموعه برنامه های ویژه ای را در دهه بصیرت و ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی طراحی کرده است، خاطرنشان کرد: مهم ترین برنامه شاخص ما در این ایام برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه ای سردار بصیرت است.

شهبازی از انتشار فراخوان این جشنواره در روز هفتم آذرماه خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و فرعی برگزار می شود که در بخش اصلی رقابت در حوزه های علمی، ادبی، فرهنگی و رسانه ای برگزار خواهد شد.

وی، محور بخش فرعی جشنواره را تجلیل از اقدامات برتر جهادی گروههای دانشجویی و مردمی دانست و تصریح کرد: در این بخش جایزه مرد میدان به فرد یا گروهی اعطا خواهد شد که اقدام شاخصی در حوزه حل مساله و مشکلات مردم با روحیه جهادی صورت داده باشد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد گلستان از مهلت ارسال آثار تا 25 آذرماه خبر داد و افزود: در بخشی از جشنواره سردار بصیرت با هماهنگی صورت گرفته با سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی کشور، فراخوان به صورت ملی منتشر و آثار از سراسر کشور دریافت خواهد شد.

شهبازی با اشاره به اینکه جزئیات نحوه شرکت و آئین نامه اجرایی آن از سوی دبیر جشنواره اعلام و در سامانه رویتاب جهاددانشگاهی نیز منتشر می شود، گفت: در اجرای این برنامه نهادهای بسیاری از جمله اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، مرکز افق امامزاده عبدالله (ع)، دانشگاه مذاهب اسلامی، دانشگاه گلستان، شهرداری گرگان و اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با جهاد دانشگاهی مشارکت خواهند کرد.

https://www.isna.ir/news/1400090604436/

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.188.40.207 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 01 اردیبهشت,1403