آغاز سومین جشنواره سراسری شعر باران جهاددانشگاهی فارس

شنبه, 29 آبان,1400

آغاز سومین جشنواره سراسری شعر باران جهاددانشگاهی فارس

ایسنا/فارس دبیر علمی جشنواره سراسری شعر باران، از آغاز به کار سومین دوره این جشنواره دانشجویی خبرداد و از دانشجویان علاقه‌مند همه مراکز دانشگاهی و آموزش عالی کشور برای شرکت در آن دعوت کرد.

دکتر سیدمحمد برفر در حاشیه ی رونمایی از پوستر جشنواره دانشجویی شعر باران، که همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه فناوری های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد، گفت: جشنواره سراسری شعر باران هردو سال یکبار برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه اولین دوره جشنواره دانشجویی شعر باران از سال ۱۳۹۴ و با همکاری نهادهای مختلف فرهنگی و دانشگاهی، برگزار شد، گفت: امسال نیز با توکل به خداوند و امید به همکاری شاعران علاقمند و اهالی ادب، سومین دوره خود را برگزار می کند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی دانشجویان جهاددانشگاهی فارس تاکید کرد که محورهای موضوعی سومین دوره جشنواره، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مقام شامخ مادر و آزاد خواهد بود.

برفر افزود: دانشجویان علاقمند به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در سه قالب شعر کلاسیک، نیمایی و سپید تا ابتدای دیماه 1400 به ایمیل cul.fr@acecr.ac.ir یا از طریق سایت Roytab.ir/sherebaran3  ارسال کنند.

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی استان فارس خاطر نشان کرد که داوری آثار این دوره از جشنواره را آقای دکتر غلامرضا کافی و خانم‌ها دکتر زیبایی نژاد و تسلیم‌جهرمی است.

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره شعر باران، با حضور شماری از مسئولان استانی و کشوری، در آئین اختتامیه نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع و فرهنگی برگزار شد.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.217.182.45 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 08 اردیبهشت,1403