به مناسبت روز جهانی گردشگری/ انتشار گزارش برگزاری سلسله نشست های صنعت گردشگری در ایران

یکشنبه, 09 آبان,1400

به مناسبت روز جهانی گردشگری/ انتشار گزارش برگزاری سلسله نشست های صنعت گردشگری در ایران

 به مناسبت روز جهانی گردشگری، مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران گزارش برگزاری سلسله نشست های صنعت گردشگری در ایران را منتشر کرد.

به گزارش مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA) وابسته به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، سلسله نشست های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای مرتبط با گردشگری به همت مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران و با همکاری معاونت فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

اثرات نگهداری و باززنده‌سازی بافت‌های تاریخی بر توسعۀ گردشگری شهری در کلان‌شهر تبریز؛ از آموزش تا مهارت برای دانش‌آموختگان رشته‌های گردشگری؛ چهارچوب توسعۀ گردشگری دینی در جمهوری اسلامی ایران؛ فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان‌شهر کرج؛ رابطۀ متقابل توسعه گردشگری و تولید ثروت ملی؛ تحلیل وضعیت موجود گردشگری پزشکی در ایران؛ آسیب‌ها و چالش‌های تورهای گردشگری بر مقاصد طبیعت‌گردی لرستان و تأثیرات بافت قدیم شهر بوشهر در توسعۀ گردشگری عناوین گزارش‌های منتشر شده است

موضوعات مطرح شده توسط معاون فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، اصفهان، البرز، زنجان، علوم پزشکی شهید بهشتی، لرستان و بوشهر برگزار شد. علاقمندان می‌توانند جهت دریافت گزارش کامل به لینک https://istta.ir/pages/fa/news/6  مراجعه کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.220.140.5 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 07 اردیبهشت,1403