انتشار کتابچه‌های شماره 38 و 41 پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران

یکشنبه, 09 آبان,1400

انتشار کتابچه‌های شماره 38 و 41 پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، این دو کتابچه حاصل نشست‌های برگزارشده توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت‌ فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان در قالب پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران می‌باشد.
کتابچه شماره 38 با عنوان « تأثیر باززنده‌سازی بافت تاریخی بر توسعۀ گردشگری شهر همدان» مشتمل است بر گفتگو با دکتر حسن سجادزاده، دانشیار رشته طراحی شهری دانشگاه بوعلی سینای همدان و بهنام افتخاریان، فعال گردشگری و مدیرعامل بنیاد توسعه گردشگری آسیا در استان همدان که طی این گفتگو به موضوعات بازآفرینی در توسعه گردشگری استان همدان، ظرفیت‌ها و استعدادهای گردشگری این استان، بافت تاریخی استان و باززرنده سازی آن و ...  پرداخته شد.
همچنین کتابچه شماره 41 با عنوان « واکاوی اثرات بافت‌های تاریخی بر توسعۀ گردشگری فرهنگی شهر همدان» مشتمل است بر گفتگو با دکتر محمدرضا عراقچیان عضو هیئت علمی گروه معماری دانشگاه بوعلی سینای همدان و دکتر اسماعیل همتی ازندریانی عضو هیئت علمی گروه باستان‌شناسی دانشگاه بوعلی سینای همدانکه طی این گفتگو واکاوی بافت‌های تاریخی و تأثیر آن بر جذب توریست فرهنگی، ایجاد فضاهای فرهنگی در بافت تاریخی استان همدان و محافظت از آن، بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در بافت تاریخی استان و احیای آن و ... پرداخته شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل گزارش به این لینک مراجعه کنند.

•    گفتنی‌است پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای گردشگري و ابعاد سیاسی و اجتماعی، گردشگري، فرهنگ و آموزش، گردشگری، زنان و خانواده، گردشگری و مسائل روز، گردشگری و شعار سال، گردشگری و اقتصاد، گردشگري الکترونیک، گردشگری پزشکی و سلامت، طبیعت‌گردی و گردشگری و بافت‌های تاریخی و ... به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.118.145.114 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 05 اردیبهشت,1403