انتشار کتابچه‌های شماره 37 و 47 پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران

یکشنبه, 09 آبان,1400

انتشار کتابچه‌های شماره 37 و 47 پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، این دو کتابچه حاصل نشست‌های برگزارشده توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان و صنعتی اصفهان در قالب پنجمین دوره سلسله نشست‌های چشم انداز صنعت گردشگری در ایران می‌باشد.
کتابچه شماره 37 با عنوان «بررسی ظرفیت تحمل مقصدهای طبیعت‌گردی در استان کردستان» مشتمل است بر گفتگو با ارسطو گویلی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای شهر سنندج و آوات مکاری، مسئول کمیته طبیعت‌گردی و کارشناس طبیعت‌گردی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کردستان که طی این گفتگو به موضوعات ظرفیت‌ها و چالش‌های طبیعت‌گردی استان کردستان، میزان ظرفیت منابع گردشگری طبیعی و روستایی این استان، طبیعت‌گردی و آسیب‌شناسی این استان و ...  پرداخته شد.
همچنین کتابچه شماره 47 با عنوان «موانع توسعه گردشگری الکترونیک در اصفهان» مشتمل است بر گفتگو با دکتر فریبا یوسفی، معاون آموزش و پژوهش مرکز علمی – کاربردی اصفهان سیتی‌سنتر و کارآفرین برتر گردشگری و محسن قاسمی، مشاور بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری که طی این گفتگو به موضوعات مزایا و معایب گردشگری الکترونیک با تأکید بر شهر اصفهان، ماهیت گردشگری الکترونیک، تجارب جهانی در این حوزه و موانع توسعه آن پرداخته شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل گزارش به این لینک مراجعه کنند.

•    گفتنی‌است پنجمین دوره سلسله‌نشست‌های صنعت گردشگری در ایران در موضوعات و محورهای گردشگري و ابعاد سیاسی و اجتماعی، گردشگري، فرهنگ و آموزش، گردشگری، زنان و خانواده، گردشگری و مسائل روز، گردشگری و شعار سال، گردشگری و اقتصاد، گردشگري الکترونیک، گردشگری پزشکی و سلامت، طبیعت‌گردی و گردشگری و بافت‌های تاریخی و ... به همت مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران با همکاری معاونت های فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.25.74 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 30 فروردین,1403