معرفی داوران چهارمین جشنواره ملی دیبا

یکشنبه, 25 مهر,1400

 معرفی داوران چهارمین جشنواره ملی دیبا

 به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهناز امیرمعز،  بهنام محمدی، مهدی موسوی، علی همایونی و مونا اسلامی به عنوان اعضای هیات داوری چهارمین دوره جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا معرفی شدند.

 
مهناز امیرمعز عضو هیات مدیره اتحادیه پوشاک تهران و فعال حوزه مد و لباس است. بهنام محمدی فارغ التحصیل طراحی لباس، تولیدکننده و صاحب برند پوشاک است. مهدی موسوی و علی همایونی فعالان عرصه مد و لباس، تولیدکننده و صاحب برند پوشاک هستند. مونا اسلامی مدرس دانشگاه و مدیرگروه رشته طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی است. 
 
ارزیابی دوره چهارم جشنواره دیبا طی سه مرحله انجام شد و در نهایت از بین 22 اثر راه یافته به مرحله پایانی جشنواره و نمایشگاه، رتبه های اول تا سوم توسط هیات داوران جشنواره انتخاب شدند.  جوایز نقدی این دوره از جشنواره به رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب،۴۰ تا ۲۰ میلیون ریال بوده که به همراه تندیس و لوح تقدیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد. همچنین به سایر راه‌یافتگان به مرحله نهایی و نمایشگاه نیز لوح تقدیر اهدا می‌شود.
 
رتبه های اول تا سوم جشنواره از میان آثار نهایی در آیین معرفی برگزیدگان این رویداد در روز ۲۱ مهرماه معرفی خواهند شد. علاقه مندان برای شرکت در آیین مذکور می توانند از طریق لایو صفحه اینستاگرام این جشنواره به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir  این مراسم را بصورت آنلاین دنبال نمایند.
 
نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک در شهر آفتاب برپا شده و ساعت بازدید از نمایشگاه ۱۰ تا ۱۷ اعلام شده است.
 
چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و به دبیری امین مختاری درحال برگزاری است.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.147.104.248 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 30 فروردین,1403