نهمین نشست تخصصی جشنواره دیبا برگزار می‌شود

یکشنبه, 18 مهر,1400

نهمین نشست تخصصی جشنواره دیبا برگزار می‌شود

 

 

به گزارش روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه چهارمین جشنواره طراحی مد و لباس دیبا در نظر دارد، تا همزمان با آغاز مراحل هشت‌گانه این جشنواره، نشست‌هایی آموزشی را برای علاقه‌مندان و فعالان حوزه مد و لباس کشور برگزار کند. این نشست‌ها با توجه به ملاحظات مربوط به همه‌گیری بیماری کرونا به شکل آنلاین و از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

 

نهمین نشست از این مجموعه در تاریخ  ‌17 مهرماه و با موضوع «متدهای بصری طراحی در روند تولید مد» و با حضور مرضیع زارع، مدرس دانشگاه و طراح پارچه و لباس برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند ساعت ۲۱ روز ‌شنبه، 17مهرماه، از طریق لایو اینستاگرامی صفحه دبیرخانه جشنواره دیبا به آدرس http://instagram.com/jdmod.ir این نشست آموزشی را دنبال کنند.

 

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 54.208.238.160 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403