اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی 4 گفتار

چهار شنبه, 24 شهریور,1400

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی 4 گفتار

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، سید علی محمدپور از اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی « 4 گفتار» خبر داد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مسابقه کتابخوانی از کتاب 4 گفتار که حاصل 4 جلسه از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله) پیرامون تبیین و تحلیل های علل وقوع حادثه عاشورا بود، برگزار گردید.

محمدپور ادامه داد: در این کتاب، رهبر انقلاب  علاوه بر تحلیل و چرایی وقوع حادثه عاشورا به شباهت های قیام مردم ایران در سال 57  به آن حادثه نیز اشاره می کند و شرط پایداری  این انقلاب را حفظ و نگهداری از آرمان ها و شعارهای انقلابی می داند.

محمدپور با توجه به شرکت قابل قبول دانشجویان در این مسابقه کتابخوانی که به صورت تشریحی  برگزار گردید، خاطر نشان کرد:در این مسابقات دانشجویان و همچنین کارکنان دانشگاه و جهاد دانشگاهی شرکت داشتند که در نهایت به 5 نفر از برندگان به قید قرعه هدایای اهدا گردید.
گفتنی است، علاقمندان  جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی سازمان دانشجویان امیرکبیر می توانند به کانال اطلاع رسانی آن به آدرس @jd_aut  مراجعه نمایند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.238.62.124 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: جمعه, 10 فروردین,1403