عاشورا میعادگاه صلح و مهرورزی

شنبه, 13 شهریور,1400

عاشورا میعادگاه صلح و مهرورزی

عاشورا میعادگاه صلح و مهرورزی

در راستای همکاریهای مشترک انجام شد:

امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان دانشجویان گیلان و معاونت امورجوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان

 روز چهار شنبه  20 مرداد ماه در نشست هم انديشي و امضاي تفاهم نامه ميان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان و معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان كه با حضور معاونین دو نهاد برگزار شد.

این تفاهم نامه با هدف اجرای تفاهم نامه کشوری همکاری میان سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  و همافزایی در راستای ماموریتها و وظایف طرفین به منظور توانمندسازی و مشارکت جوانان و دانشجویان در برنامههای بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی، در دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان به  امضا رسید.

 باتوجه به فعالیتهای گسترده و مشترک هر دو سازمان انعقاد این تفاهم نامه گامی  موثر در جهت اجرای برنامهها و طرحهای بزرگتر در استان گیلان خواهد بود.

 

بر همین اساس از مفاد توافق شده در این تفاهمنامه میتوان به انجام طرحهای محیطزیستی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد.

اجرای مفاد این تفاهمنامه در سازمان دانشجویان بر عهده مدیر اجرایی سازمان دانشجویان و در معاونت جوانان برعهده  رئيس اداره دانشجويي و جوانان همچنین دبیر کمسیون شاخهی دانشجویی هلال احمر است.

این تفاهمنامه در پنج ماده و به مدت دو سال به امضای سیده فاطمه شفیعی(سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان) و امید عظیمیان (معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گیلان)  رسید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.191.171.20 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403