معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس: مهلت شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد

چهار شنبه, 02 تیر,1400

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان فارس: مهلت شرکت در جشنواره شهود قدسی تمدید شد

 

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان فارس، محمدرضا غلامپور چهارشنبه ۲ تیر و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره "شهود قدسی ۵" تا پایان تیرماه تمدید شده است، گفت: دلیل این تمدید مهلت ارسال آثار هنری دانشجویی، علاوه بر همه گیری کرونا و تاثیر آن بر روند آموزش حضوری در دانشگاه‌ها، همزمانی مهلت پایانی با زمان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، بوده است.

وی تمدید زمان پنجمین جشنواره قرآن و هنر را فرصت مناسبی برای دانشجویان علاقه مندی که هنوز آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نکرده اند دانست.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس گفت: تاکنون ۴ دوره این جشنواره با همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و سایر دستگاه های فرهنگی و دانشگاهی در سطوح استانی و ملی، برگزار شده است.

دبیر جشنواره شهود قدسی گفت: دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی سراسر کشور می‌توانند در سه رشته پوستر، لوگوتایپ و تصویرسازی، آثار خود را به نشانی الکترونیک cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

غلامپور تنوع موضوعات پیشنهادی قرآنی را، از ویژگی های این دوره از جشنواره، دانست و گفت: شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، عناوین سوره ها و اسامی سوگندهای قرآنی برای طراحی لوگوتایپ، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، قصه های قرآنی برای تصویرسازی و آیات مربوط به جهاد، موضوعات این دوره از جشنواره شهود قدسی است.

دبیر جشنواره شهود قدسی خاطرنشان کرد: موضوعات جشنواره، در قالب بروشورهایی به تفکیک، آماده و در سایت جهاد دانشگاهی استان فارس و سامانه رویتاب، بارگذاری شده است تا روند انتخاب موضوع برای علاقه مندان تسهیل شود.

غلامپور گفت: دانشجویان علاقمند میتوانند ضمن مراجعه به نشانی‌های http://fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵، یا http://roytab.ir/shohoodeghodsi۵ و همچنین با مراجعه به صفحه اینستاگرام http://instagram.com/Shohoode_ghodsi_festival بیش از ۶۰۰ موضوع را برای تولید آثار هنری خود، رصد و اطلاعات بیشتری در مورد جشنواره شهود قدسی کسب کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.190.217.134 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 31 فروردین,1403