رویداد کارآفرینانه اکسیر« استارت آپی طراحی هویت بصری» در کرج برگزار می شود

سه شنبه, 07 اردیبهشت,1400

رویداد کارآفرینانه اکسیر« استارت آپی طراحی هویت بصری» در کرج برگزار می شود

ه همت جهاددانشگاهی واحد استان البرز، رویداد کارآفرینانه اکسیر« استارت آپی طراحی هویت بصری» اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مرکز آموزش علمی- کاربردی جهاددانشگاهی کرج برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، سید مرتضی سادات حسینی سرپرست مرکز  علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از برگزاری رویداد ایده‌های خلاقانه طراحی هویت بصری با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز خبر داد و گفت: این رویداد با هدف ارائه طراحی بسیار خلاقانه برای هویت بصـری، آرم و لوگو و مسکات (شخصیت تجاری) به صاحبان صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده‌ها به عنوان ابزار برندینگ و تبلیغات قدرتمــند برگزار می‌شود.

وی افزود: در دنیایی که هر لحظه شاهد تولد کسب و کاری جدید هستیم، اهمیت برندسازی و برندینگ دیگر بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست. در دنیای پرسرعت ارتباطات و تکنولوژی، هر کسب و کاری باید به روز باشد تا از صحنه رقابت حذف نشود.

سادات حسینی با بیان اینکه هر کسب و کاری نیازمند شخصیتی خاص و متمایزکننده است تا بتواند در ذهن مخاطبان ماندگار شود، ادامه داد: به همین دلیل است که یک طراح هویت بصری باید علاوه بر خلاقیت و مهارت‌هایی که در زمینه طراحی عناصر هویت بصری دارد، متناسب با هر پروژه به تحقیق و بررسی فراوان بپردازد زیرا زمانی که از انتقال مفاهیم، پیام و ماندگاری در ذهن مخاطبان در کسب و کار صحبت می کنیم، منظورمان بسیار فراتر از صرفا طراحی چند عنصر گرافیکی است.

وی گفت: فرهنگ سازی و اصلاح ذهنیت صاحبان کسب و کار درباره استفاده از هویت بصری فنی وکاربردی به وسیله متخصصان امر، ایجاد پیوند بین بازار و دانش طراحی هویت بصری، شناخت و تامین نیروی متخصص طراحی گرافیک برای ساختار تبلیغاتی و برندینگ صاحبان صنایع و نزدیک شدن هویت بصری تبلیغات به استانداردهای جهانی از اهداف این رویداد است.

سادات حسینی محور این رویداد را طراحی نِشان (آرم و لوگو) عنوان کرد و گفت: بخش‌های رقابتی رویداد شامل بخش حرفه‌ای (ایده هایی که سفارش دهنده واقعی دارد)، بخش خلاقیت‌های تجربی شامل تمام ایده‌های خلاقانه و نو آوارانه هویت بصری رسیده به دبیرخانه  و نگاه ویژه است که در این بخش، در جستجوی شناسایی تلاش‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه طراحــی هویت بصری جامعه هدف؛ صاحبان صنایع، تولیدگان و فروشندگان محصولات آرایشی- بهداشتی و شوینده‌ها هستیم.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: برای برگزیده اول تندیس، گواهی نامه، ۵ میلیون تومان، برگزیده دوم تندیس، گواهی نامه، ۳ میلیون تومان و برگزیده سوم تندیس، گواهی نامه ، ۲ میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم.

وی تاکید کرد: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دسترس صاحبان صنایع یاد شده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفه ای معرفی خواهند شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.119.105.239 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 31 فروردین,1403