چه کسانی می توانند برای جشنواره فردا اثر بفرستند و در آن شرکت کنند؟

چهار شنبه, 01 اردیبهشت,1400

چه کسانی می توانند برای جشنواره فردا اثر بفرستند و در آن شرکت کنند؟

به طور کلی ابعاد و زوایای مختلف «کار و تلاش ایرانی» در حوزه های مختلف «صنعت»، «فناوری» و «تولید»، موضوع جشنواره فردا است.

همه افراد، مراکز و سازمان هایی هم که در بخش مخاطبان جشنواره نام آنها به تفکیک ذکر شده، می توانند اثر یا آثار خود را در دو سطح «حرفه ای» و «آماتور» برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

  • اگر فیلمساز هستید و در سال های اخیر با محورها و رشته های مورد نظر این جشنواره فیلمی ساخته اید، بعد از مطالعه مقررات جشنواره، آنرا برای ما بفرستید.
  • اگر عکاس هستید و در سال های اخیر با محورها و رشته های مورد نظر این جشنواره عکس یا مجموعه عکس صنعتی یا تبلیغاتی گرفته اید، بعد از مطالعه مقررات جشنواره، آنرا برای ما بفرستید.
  • اگر سازمان، مرکز یا شرکت صنعتی یا فناوری شما به تازگی در مورد کار، محصول یا خدمات خود فیلمی ساخته و یا عکس یا مجموعه عکس تهیه کرده، بعد از مطالعه مقررات جشنواره، آنرا برای ما بفرستید.
  • اگر با محورها و رشته های مورد نظر این جشنواره امکان و فرصت ساخت فیلم «حرفه ای» و یا «آماتور» را دارید، بسازید و آنرا برای ما بفرستید.
  • اگر با محورها و رشته های موردنظر این جشنواره می توانید عکس های«صنعتی»، «تبلیغاتی» و یا «گزارشی» بگیرید، عکس های خود را در مهلت تعیین شده، برای ما بفرستید.
  • اگر هم به طور حرفه ای امکان ساخت فیلم و یا گرفتن عکس ندارید، سخت نگیرید و در قیدوبند تکنیک های حرفه ای ساخت فیلم و یا عکس نباشید! همینکه با استفاده از موبایل و یا دوربین های ساده ای که در اختیار دارید، بتوانید روایت شخصی خودتان را از کار و حرفه تخصصی تان در حوزه های مختلف صنعت، فناوری، دانش یا نوآوری بیان کنید و یا به تصویر بکشید، کافی است. فایل آنرا بر اساس مقررات جشنواره برای ما بفرستید.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.224.38.43 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 26 اردیبهشت,1403