پویش دانشجویی «همای رحمت» در گیلان

پنجشنبه, 26 فروردین,1400

پویش دانشجویی «همای رحمت» در گیلان

ه گزارش ایکنا از گیلان، به همت کانون مهربانان سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان، پویش دانشجویی «همای رحمت» در بهار امسال برگزار می شود.

هدف از راه اندازی پویش «همای رحمت» که با همراهی هیئت مذهبی فاطمیون شهرستان رودسر در این شهر برگزار می‌شود، ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و تغذیه‌ای برای شهروندان کم‌برخوردار در سطح استان گیلان از طریق ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت داوطلبانه دانشجویان با تأکید بر مفهوم مسئولیت اجتماعی است.

افزایش سطح آگاهی عمومی نسبت به رعایت نکات بهداشتی و خودمراقبتی، ارائه خدمات تحصیلی و آموزشی به دانش‌آموزان آسیب‌دیده و بازمانده از تحصیل در شرایط آموزشی نوپدید ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و رسیدگی به تغذیه سالم شهروندان ساکن در حاشیه شهرها که تحت پوشش هیچ یک از سازمان‌ها و نهادهای حمایتی و مساعدتی نیستند از جمله مواردی است که در این پویش دنبال می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند و توانمند می توانند برای پیوستن به پویش «همای رحمت» با شماره ۰۹۱۱۵۴۶۴۸۰۷ تماس بگیرند. عضویت در سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی از طریق لینک «http://studentcity.ir» امکان پذیر است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 54.163.62.42 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403