مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان به خط پایان رسید.

دوشنبه, 13 بهمن,1399

مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان استان اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان به خط پایان رسید.

 

فینال نهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار گردید.

 

نهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان قبل از شیوع ویروس کرونا با شرکت 16 تیم چهار نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز گردید و در مرحله اول این مسابقات که به صورت حضوری برگزار گردید 8 تیم به مرحله دوم راه یافتند. مرحله دوم و نیمه نهایی این مسابقات به دلیل محدودیت های کرونایی در بستر فضای مجازی اجرا شد که در نهایت دو تیم خجسته و انسان به عنوان تیم های برتر به فینال راه یافتند.

 

فینال این مسابقات روز شنبه 11/11/1399 با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و بدون تماشاگر در تالار هنر مجموعه شهید خرازی دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان گزاره "عامل اصلی مفاسد اقتصادی در ایران ناشی از فرصت طلبی افراد فاسد است " برگزار شد.

 

در نهایت تیم خجسته با آرای داوران بعنوان تیم اول و تیم انسان بعنوان تیم دوم از استان اصفهان در  نهمین دوره مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران انتخاب وراهی مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

 

شایان ذکر است مرحله کشوری این مسابقات که اسفندماه 1399 در تهران برگزار خواهد شد، میزبان دو تیم خجسته و انسان از استان اصفهان خواهد بود.

 

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.135.183.89 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 18 اردیبهشت,1403