در تاریخ 1 تیرماه گرامیداشت سالگرد شهدای هسته ای دانشگاه شهید بهشتی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید. معاونت فرهنگی سازمان شهید بهشتی پذیرای عزاداران حسینی بود.